www.spraga.cz
Vážení zákazníci, jsme rádi, že máte zájem o naše zboží a služby. Tento dokument, který právě čtete, představuje naše všeobecné obchodní podmínky („Podmínky“). Jedná se o právní dokument, který popisuje vše, co se týká nakupování zboží nebo využívání
služeb, které nabízíme prostřednictvím našeho e-shopu dostupného na www.spraga.cz („Spraga e-shop“). Podmínky jsou určeny pro nákup zboží pro osobní spotřebu. Nákup zboží za účelem dalšího prodeje není na Spraga e-shopu
povolen. Typickým zákazníkem Spraga e-shopu je jednotlivec nakupující zboží pro vlastní potřebu nebo potřeby svých blízkých.
Tyto podmínky jsou účinné od 20. září 2024.
Pro využívání některých funkcí Spraga e-shopu si můžete vytvořit zákaznický účet. Tento účet usnadní budoucí nákupy a poskytne vám přístup k dalším výhodám.
Pro vytvoření účtu budete muset poskytnout osobní údaje, jako je jméno, příjmení, e-mailová adresa a nastavit heslo. Vaše údaje budou zpracovány v souladu s našimi zásadami ochrany osobních údajů.
Pokud si přejete zrušit svůj zákaznický účet, můžete nás kontaktovat na info@spraga.cz.
Spraga e-shop můžete využít k zadávání objednávek na zboží. Pro používání e-shopu je vyžadována právní způsobilost a souhlas s těmito Podmínkami.
Objednávky lze zadat přímo prostřednictvím našeho e-shopu. Vyberte požadované produkty a dokončete nákup. Po dokončení bude potvrzení zasláno na e-mail, který jste poskytli.
Objednávku můžete změnit kontaktováním naší zákaznické podpory před jejím odesláním.
Platbu za objednávky lze provést online prostřednictvím kreditní karty, bankovního převodu nebo přes PayPal.
Jako zákazník máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od obdržení zboží bez uvedení důvodu. Zboží musí být vráceno v nepoškozeném stavu a v původním obalu.
Spraga Beverages s.r.o. zpracovává osobní údaje v souladu s GDPR. Podrobnější informace naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů dostupných na našich webových stránkách.
Tyto podmínky mohou být čas od času aktualizovány. O všech změnách vás budeme informovat prostřednictvím našeho webu. Pokud máte jakékoli dotazy, kontaktujte nás na info@spraga.cz.
Vážení zákazníci, jsme rádi, že máte zájem o naše zboží nebo služby. Dokument, který právě čtete, představuje náš reklamační řád („Reklamační řád“). Tento právní dokument popisuje pravidla pro uplatnění práv z vadného plnění (reklamace) v souvislosti
s nákupem zboží nebo využíváním služeb nabízených na e-shopu přístupném na www.spraga.cz („Spraga e-shop“).
Tento Reklamační řád se na vás vztahuje, pokud jste: (i) fyzická osoba (spotřebitel), která nakupuje zboží pro vlastní potřebu nebo pro potřeby svých blízkých, nebo (ii) právnická osoba (podnikatel), která nejčastěji nakupuje za účelem vybavení
kanceláře (například nápoje nebo kancelářské a čistící potřeby).
Upozorňujeme, že nákup zboží za účelem dalšího prodeje nebo podnikatelské činnosti není na Spraga e-shopu povolen. Ať už jste fyzická osoba nebo právnická osoba, budeme vás v tomto dokumentu označovat jako „zákazník“ nebo „vy“, pokud kontext
nevyžaduje jinak.
Práva a povinnosti, které nejsou v tomto Reklamačním řádu upraveny, se řídí příslušnými zákony České republiky.
Spraga e-shop provozuje Spraga Beverages s.r.o., IČ: CZ19878702, se sídlem Opletalova 1535/4, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha.
Tento Reklamační řád je účinný od 20. září 2024.
Pokud v Reklamačním řádu nenaleznete odpověď na svou otázku, kontaktujte nás na info@spraga.cz.
Máte právo uplatnit reklamaci vad, které se na zboží vyskytnou do 24 měsíců od jeho obdržení, pokud není v tomto Reklamačním řádu uvedeno jinak. To se nevztahuje na: (a) čerstvé položky určené k spotřebě do 24 hodin, které musí být reklamovány do
24 hodin od obdržení; (b) zboží s uvedenou dobou použitelnosti nebo minimální trvanlivostí (obvykle uvedeno na obalu nebo v pokynech); (c) zboží prodávané na váhu, kde skutečná hmotnost se liší nejvýše o 30 % od hmotnosti uvedené v objednávce;
(d) vady zboží, které bylo zlevněno z důvodu stejné vady; (e) vady způsobené nadměrným používáním nebo používáním v podmínkách nevhodných pro takové zboží; (f) vady způsobené nesprávným použitím, skladováním nebo údržbou v rozporu s našimi pokyny
nebo pokyny výrobce; a (g) vady způsobené vnějšími faktory mimo naši kontrolu.
Pokud jste nebyli před uzavřením kupní smlouvy informováni o specifických vlastnostech zboží, zaručujeme, že zboží: (a) je vhodné k účelu, ke kterému se takové zboží obvykle používá; (b) je dodáno s nezbytným příslušenstvím, návodem k montáži
a použití; a (c) odpovídá kvalitě nebo modelu vzorku, který jsme poskytli před nákupem.
Pokud se vada objeví v prvním roce po obdržení, předpokládá se, že vada existovala v době doručení, pokud to není neslučitelné s povahou zboží.
Vady nelze reklamovat, pokud byly způsobeny vaším vlastním jednáním nebo pokud vyplývají z běžného opotřebení.
Reklamaci můžete podat následujícími způsoby: (a) prostřednictvím Spraga e-shopu („Online reklamace“); (b) kontaktováním naší zákaznické podpory na info@spraga.cz nebo v naší sídle.
Online reklamace musí být podána do 72 hodin od obdržení zboží. To se nevztahuje na čerstvé položky, které musí být reklamovány do 24 hodin, nebo na zboží s krátkou dobou trvanlivosti, které musí být reklamováno před uplynutím doby použitelnosti.
U standardní reklamace máte právo požadovat opravu nebo výměnu zboží. Pokud to není možné, můžete požádat o přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy.
Doporučujeme zkontrolovat zboží ihned po obdržení a bez prodlení nahlásit případné vady. Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne jejich podání.
Tento Reklamační řád může být jednostranně upraven. Změny se však nedotknou kupních smluv uzavřených před změnou.